خستم...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 66531
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : نرگس بانو        

 

نمیدونم تا بحال از خودتون خسته شدید یا نه ، از خودتــــون ، از یکنواختی زندگی ، خــــلاصه از همـــــــه چی ...

  

 

من که خیلی تجربه کردم ! یه وقتایی دوست دارم همه چیه زندگی رو ول کنم ، بــــــرم یه نقطه دنیا که دست هیـــــچکس بهم نرسه ،
جایی که نه گوشی آنتن بده و نه هیچ چیز دیگه ؛

بعدش مــــــــــن باشم و خـــــــــــــــــبوسهـــــــــــــــــدا ، خلـــــــــــــوته خلوتــــــــــــــــــ  .

من این حال رو قبلا تو خونه ییلاقی پدر بزرگم تجربه کردم ، ولی الان دیگه نمیشه متاسفانهاخم

ولی تازگی ها اون حس بریدن از همه چیز به غیر خدا اومده سراغم

میخوام برم و باشم برا خودم و خدا فقط

اینارو گفتم که برسم به اینکه یه مدت نیستم ، شاید چن روز ، نمیدونم .

هر وقت آروم شد این طوفان زندگی و کشتی دل به ساحل رسید برمیگردم .

مراقب حس های خوبتون باشید .

خدارو لمس کنیم در تک تک نفس هایی که میکشیم .

همیـــــــــــــــــــــــــــن

خداحــــــا فــــــــــــــــظ



نظرات شما عزیزان:

osm
ساعت18:18---3 شهريور 1392
مطلب قشنگی بود امیدوارم موفق باشی
پاسخ:ممنون . و به همچنین


هستی الهی
ساعت10:49---30 مرداد 1392
سلام عزیزم
لینکت کردم


zahra
ساعت16:46---28 مرداد 1392
salam narges khanoom vebe gashangi darin,link shodin

mehdi
ساعت3:12---23 مرداد 1392
http://city.love.loxblog.com

mehdi
ساعت3:12---23 مرداد 1392
slm webe khobi dari be webe manam sar bezan merc age ham khasti belinkam ta belinkamet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: