درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 66286
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : نرگس بانو        

دنیا مال من شدددددددددددددددددددددد

وااااااااااای باورم نمیشه

آقا مهدی مال من شددددددددددددد

خدایا آقامو حفظش کن

همیشه همیشه مراقبش باش

من ازدواج کردم

من پریددددددددددددددددددم

 

بیشتر از این اجازه ابراز احساسات ندارم

 



نظرات شما عزیزان:

سعیده
ساعت12:56---16 مهر 1393
سلام. بازم مبارکه.

این یعنی عاشق شده بودی؟
پاسخ:ممنوون عشق بعد ازدواج سعيده جان من به خودم و خدا قول داده بودم قبل ازدواج عاشق نشن:-D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: