پیوندآسمانی
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 66288
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : نرگس بانو        

شروع زندگی مشترک یک طعم دیگری دارد

یک حس متفاوت...

متفاوت از قبل عقد و دوران عقد

عاشقی , عاشقت تر از همیشه

عاشقی , خیلی عمیق

ولی نه اونجوری که همه تصور میکنن

همه میگن اولش هست, یه ذره بگذره تکراری میشه

بزار یه آرزو بکنم :

خدایا عشقمون رو مستدام بدار و محبتمان را روزافزون کن

تا آخر عمر

آمین آمین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: